torsdag, juni 16, 2005

Ut i Juli

Nu ska det ut i Juli , eller kan man egentligen säga så? Kanske det vore mest korrekt att säga att: Nu i Juli ska det ut? Nja, kanske inte ändå. Vi gör det enkelt: Vi ska flytta ut i Juli. Bort från de små silverfärgade fiskarna som jag och A har börjat hata så mycket. Vet ni att om man dödar en med bara fingret så smäller de liksom, eller smäller är kanske fel, de ploppar om detta gör att ni förstår vad jag menar. När jag berättade det för A så trodde jag att hon skulle kräkas. Det var äckligt, riktigt äckligt. Jag måste nog läsa på lite om silverfiskar. Varför ploppar de? Är det nått de försöker säga till oss? Nej kanske inte.
A och jag flyttar i alla fall ut i Juli, den sista för att vara mer exakt. Då blir det inflytt till A:s syster L i hennes studentlägenhet. Väldigt trevlig men liten lägenhet i nyrenoverat hus i bra läge. Där blir vi i en och en halv månad sedan blir det inflytt till VÅRAN lägenhet. Ska bli skitkul! Nu ska jag söka på silverfisk på Google eller möjligtvis Altavista…

Inga kommentarer: