tisdag, juni 21, 2005

De e mycke nu!

Det är verkligen mycke nu! Jag hinner inte med nått men i morgon är jag i alla fall ledig. Bara för att möta tvätt, veckans radio inspelning och säkert en sväng ner till jobbet. Äh, jag ska inte klaga jag är ledig även fredag, lördag och söndag. Shit så mycket ledighet hade jag bara nästan förra månaden. Fan tre dagars ledighet på en månad, vad håller man på med egentligen? Är det värt det? Men det ska bli skönt med semester och kunna umgås med världens vackraste Anna och räkan även om den senares kontakt blir rätt svårförståelig. Skönt ska det bli i alla fall, jävligt skönt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är söt du! Men du hann ju med att blogga iaf...

Eva-L sa...

Tack du! Mitt modem kopplade ifrån varje gång jag försökte gå till din sida via min, jag blev ganska irriterad...
Tur att man har hackerpolare!
Kram, kram.
(Krama din fru en massa från mig också, stackars lilla uttråkade!)